07 december 2006

Ut och aka

Hej pa er allihop. Nu har antligen det stora ogonblicket kommit, bagaget ar incheckat och vi vantar pa att flyget ska lyfta. Till att borja med aker jag tillsammans med fransmannen Fangcun till Phuket, Thailand, for att sola, bada och bara ha det skont i nagra dagar.
Efter detta beger jag mig vidare mot Cambodia, dar jag moter upp med ett gang singaporeanskor och Gilles som jag var pa Bali med. Tillsammans ska vi (om vi kommer overens) besoka Angkor Wat, resten av Camdodia och norra Thailand. Antagligen kommer nyar att firas i Bangkok, medan Julafton ar lite mer oklart.
Ni far ha det sa bra sa lovar jag att skicka upp en massa harliga solskensbilder fran resan.

Titta garna in lite oftare nu for jag ska forsoka uppdatera lite mer frekvent.
/Johan

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är så avundsjuk, så avundsjuk, så avundsjuk!!! (menm jag kan skryta med att vi fått snö igen. kanske 5 centimeter, och skotersnubarna gasar på för fullt utanför fönstret.) hej hopp.
Susanna

Anonym sa...

wow...